FAQ

FAQ

DOSTAWA

  • Gdzie jest moje zamówienie?

    Po złożeniu przez Ciebie spersonalizowanego zamówienia nasz zespół natychmiast przystępuje do produkcji. Jeśli nie otrzymałeś jeszcze e-maila lub SMS-a z informacją o możliwości śledzenia przesyłki, oznacza to, że Twoje zamówienie jest nadal w produkcji. Jeśli otrzymałeś wiadomość e-mail z informacją o śledzeniu, kliknij otrzymany link, aby zobaczyć lokalizację zamówienia.

    Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, wyślij nam e-mail na adres info@pupso.pl. Proszę podać swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia.

  • Jak długo trzeba czekać na otrzymanie produktu?

    Wszystkie zamówienia bez personalizacji są wysyłane następnego dnia roboczego.

    Wszystkie spersonalizowane skarpetki są produkowane i wysyłane w ciągu 3 dni roboczych.
    Wszystkie  spersonalizowane poduszki są produkowane i wysyłane w ciągu 3 dni roboczych.
    Wszystkie  spersonalizowane koszulki są produkowane i wysyłane w ciągu 5 dni roboczych.

    Po tym, jak Twoje zamówienie zostanie wyprodukowane, wyślemy je z wybraną przez Ciebie szybkością.
    Zwykły czas dostawy dla standardowej wysyłki wynosi 3-7 dni. Czas ten nie obejmuje czasu produkcji.
    Zwykle czas dostawy w przypadku wysyłki ekspresowej wynosi 1-2 dni. Czas ten nie obejmuje czasu produkcji.

    Dla szybszego czasu dostawy sugerujemy wybór płatności kartą kredytową lub PayPal przy kasie.

  • Czy mogę śledzić moją przesyłkę?

    Oczywiście! Kiedy przesyłka zostanie wysłana, otrzymasz e-mail lub SMS z numerem przesyłki.

  • Jakie są wasze warunki zwrotu?

    Chcemy mieć pewność, że jesteś w pełni zadowolony z zakupu. 

    Produkty niespersonalizowane
    W przypadku produktów niespersonalizowanych oferujemy 14-dniową politykę zwrotu pieniędzy bez zadawania pytań. Wystarczy wysłać do nas e-mail na adres info@pupso.pl i otrzymać instrukcje dotyczące zwrotu. 

    Produkty spersonalizowane
    W przypadku produktów spersonalizowanych nie możemy zaoferować standardowej polityki zwrotu pieniędzy. Jeśli z jakiegoś powodu nie podoba Ci się Twój spersonalizowany produkt, napisz do nas na adres info@pupso.pl, a my zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby to naprawić.

  • Czy mogę zapłacić, aby otrzymać moje zamówienie szybciej?

    Możesz wybrać zamówienie priorytetowe w kasie, aby pominąć kolejkę produkcyjną. Zamówienia priorytetowe wysyłamy w ciągu 1-2 dni.

    Możesz przyspieszyć wysyłkę, wybierając ekspresową wysyłkę przy kasie.

  • Czy mogę zmienić adres dostawy?

    Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możemy zmienić adres dostawy. Prosimy o wysłanie nam e-maila na adres info@pupso.pl tak szybko, jak to możliwe. 

PŁATNOŚCI

  • Jakie rodzaje płatności akceptujecie?

    Wszystkie główne karty kredytowe / debetowe, PayPal i płatność przy odbiorze.

  • Czy oferujecie zniżki przy dużych zamówieniach?

    Oczywiście. Zniżki hurtowe zaczynają się od +10 par. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.

  • Czy mogę anulować moje zamówienie?

    Proszę wysłać nam e-mail tak szybko, jak to możliwe.

    Zamówienia niespersonalizowane
    Mogą być odwołane w każdej chwili bez zadawania pytań.

    Zamówienia spersonalizowane
    Mogą być anulowane w ciągu pierwszych dwóch godzin bez dodatkowych kosztów. Proszę pamiętać o przesłaniu nam numeru zamówienia.

    Po upływie dwóch godzin i przed wysłaniem zamówienia, może ono zostać anulowane z potrąconą opłatą produkcyjną w wysokości 40% wartości zamówienia.

    Anulowanie zamówienia po jego wysłaniu nie jest możliwe.

  • Czy mogę kupować jako firma?

    Oczywiście, prosimy o wysłanie e-maila na adres info@pupso.pl w celu otrzymania faktury firmowej.

ZDJĘCIA

  • Czy muszę wykadrować zdjęcie?

    Nie 🙂 Mamy zespół doświadczonych grafików, którzy wykadrują Twoje zdjęcie.

  • Jakie zdjęcia są akceptowane?

    Im lepsze zdjęcie, tym lepszy będzie efekt końcowy. Postaraj się znaleźć zdjęcia, które są wysokiej jakości — wykonane nowoczesnym telefonem lub aparatem.

    Zdjęcia na skarpetki
    Spróbuj znaleźć zdjęcie, które ma dobre naturalne oświetlenie i na którym cała twarz (łącznie z uszami) jest widoczna bez żadnych ograniczeń. Najlepiej jest zrobić zdjęcie z przodu, na poziomie oczu lub z profilu.

    Zdjęcia na poduszki
    Postaraj się znaleźć zdjęcie, które ma dobre naturalne oświetlenie i na którym całe zwierzę (łącznie z uszami) jest widoczne bez żadnych ograniczeń. Najlepiej, gdy zwierzak siedzi, a zdjęcie jest zrobione na poziomie jego oczu.

  • Czy mogę zobaczyć podgląd przed produkcją?

    Aby utrzymać szybki czas produkcji i dostawy, nie możemy wysłać Ci podglądu przed produkcją.

    W przypadku, gdy nie jesteś zadowolony z otrzymanego produktu, prosimy o wysłanie nam e-maila, a my z przyjemnością zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby to naprawić!

    Jeśli masz specjalne życzenia dotyczące zdjęć, prosimy o poinformowanie o tym zespołu w uwagach do zamówienia. Nie gwarantujemy, że będziemy w stanie spełnić Twoje życzenia, ale zrobimy co w naszej mocy.

  • Moje zwierzę / osoba ma na sobie akcesorium. Czy możesz je uwzględnić?

    Oczywiście! Proszę zostawić notatkę przy składaniu zamówienia, a nasz zespół projektantów zadba o to, aby nadrukować Twoje zdjęcie wraz z akcesoriami.

  • Czy mogę mieć więcej niż jedną twarz na jednej parze skarpetek?

    Oczywiście! Możesz umieścić do 3 wybranych przez Ciebie twarzy na jednej parze skarpetek. Wybierz tę opcję na stronie produktu. Prosimy pamiętać, że każda dodatkowa twarz wiąże się z niewielką dodatkową opłatą.

    W przypadku skarpet z jedną wybraną przez Ciebie twarzą, możesz załadować 1 zdjęcie. W przypadku, gdy zdjęcie zawiera kilka twarzy, prosimy o podanie w uwagach do zamówienia, która z nich ma być nadrukowana.

    Do skarpetek z 2 wybranymi przez Ciebie twarzami możesz przesłać 1 lub 2 zdjęcia. Jeśli wgrywasz 1 zdjęcie, upewnij się, że zawiera ono 2 twarze. W przypadku, gdy zdjęcia zawierają więcej niż 2 twarze, prosimy o podanie w uwagach do zamówienia, które z nich mają być nadrukowane.

    Dla skarpetek z 3 wybranymi przez Ciebie twarzami możesz przesłać 1, 2 lub 3 zdjęcia. Jeśli załadujesz 1 lub 2 zdjęcia, upewnij się, że zawierają one 3 twarze. W przypadku, gdy zdjęcia zawierają więcej niż 3 twarze, prosimy o podanie w uwagach do zamówienia, które z nich mają być nadrukowane. 

    Nie jest możliwe wykonanie skarpetek z więcej niż 3 wybranymi twarzami.

  • Czy mogę mieć więcej niż jedno zwierzątko na poduszce?

    Możesz zamówić poduszki tylko z jednym zwierzakiem. W przypadku przesłania zdjęcia z dwoma zwierzakami, prosimy o podanie w uwagach do zamówienia, które z nich ma zostać nadrukowane. 

  • Czy mogę wszystko nadrukować?

    Oczywiście, możesz nadrukować dowolne zwierzę, osobę lub logo pod warunkiem, że masz do tego prawa autorskie. Z przyjemnością nadrukujemy zdjęcia Twoich własnych zwierząt lub przyjaciół. Jeśli zamieszczasz zdjęcie sławnej osoby lub sławnego logo, powinieneś mieć na to pozwolenie właściciela.

    Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności w przypadku zamówienia odbitki fotograficznej, na którą nie masz zgody.

  • Czy mogę nadrukować dowolne zwierzę?

    Oczywiście, możemy nadrukować praktycznie każde istniejące zwierzę. 🙂

  • Czy mogę zmienić swoje zdjęcie?

    Wyślij nam e-mail tak szybko, jak to możliwe. Jeśli wyślesz maila w ciągu pierwszych dwóch godzin, Twoje zamówienie najprawdopodobniej nie zostało jeszcze wyprodukowane i będziemy mogli zmienić zdjęcie lub nawet produkt.

SPERSONALIZOWANE SKARPETKI

  • Zastanawiam się między dwoma rozmiarami. Który z nich powinienem wybrać?

    Jeśli zastanawiasz się między dwoma rozmiarami, zalecamy zakup mniejszego. Nasze skarpety są bardzo rozciągliwe 🙂 

    Rozmiary skarpetek to:
    Mały 35-38
    Średni 39-42
    Duży 43-46

  • Czy oferujecie rozmiary XL lub XS?

    W tej chwili niestety nie oferujemy innych rozmiarów.

    Chociaż nie możemy zagwarantować idealnego dopasowania, niektórzy klienci z rozmiarem buta do 47.5 uważają, że duży rozmiar pasuje idealnie.

  • Jak dbać o skarpetki?

    Twoje skarpety są wykonane tak, aby były trwałe. Zalecamy pranie ich w pralce w temperaturze 40°C, ale wywrócone zawsze na lewą stronę. Następnie wysuszyć na świeżym powietrzu. Nie prasować.

  • Z jakiego materiału wykonane są skarpety?

    Nasze skarpety są bardzo przyjemne w dotyku i przypominają bawełnę. Materiał zawiera: 70% poliester, 27% bawełna, 3% elastan

    Od wewnętrznej strony głównym materiałem jest bawełna, dzięki której Twoje stopy będą szczęśliwe przez cały dzień 🙂 Na zewnątrz głównym materiałem jest poliester, który sprawia, że spersonalizowany nadruk pozostanie na skarpetach przez długi czas.

  • Chcę uzyskać niestandardowy design.

    W tej chwili minimalna ilość zamówienia na indywidualnie zaprojektowane skarpety wynosi 10 par. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o wysłanie nam e-maila na adres info@pupso.pl. 

SPERSONALIZOWANE PODUSZKI

  • Jakie są wymiary poduszki?

    Maksymalne wymiary poduszki to 35 cm x 45 cm.

  • Z jakiego materiału wykonana jest poduszka?

    Materiał, z którego jest zrobiona, to najwyższej jakości miękki plusz wykonany w 100% z poliestru. Jest odporny na wodę i zabrudzenia.

    Wypełnienie wykonane jest z włókien syntetycznych.

  • Czy poduszkę można prać?

    Oczywiście! Możesz wrzucić całą poduszkę do pralki, prać w temperaturze 40°C i wysuszyć na powietrzu. Nie należy jej prasować.

ZAMÓWIENIA HURTOWE

  • Czy mogę zamówić skarpety z logo mojej firmy?

    Oczywiście! Napisz do nas maila z Twoimi życzeniami na adres info@pupso.pl, a my postaramy się zaproponować Ci najlepszą możliwą ofertę.

  • Czy mogę zamówić skarpety do odsprzedaży?

    Oczywiście, że możesz! Napisz do nas maila z opisem swoich życzeń na adres info@pupso.pl, a my postaramy się jak najszybciej do Ciebie oddzwonić.