Polityka zwrotów

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Jeśli nie jesteś zadowolony ze spersonalizowanego produktu, oferujemy Ci 100% gwarancję satysfakcji. W możliwie najkrótszym czasie wykonamy Twój produkt z nowym zdjęciem.
W przypadku produktów niespersonalizowanych, oferujemy 15-dniowy zwrot pieniędzy bez zadawania pytań:

Możesz odstąpić od zakupu w ciągu 14 dni od dostawy. Masz możliwość zwrotu zakupionych rzeczy z prawem do wymiany na inny produkt lub zwrotu pieniędzy za zakupiony towar.
Przedmiot, który chcesz zwrócić, nie może być uszkodzony, musi być odesłany w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu wraz z całym dostarczonym wyposażeniem. W przeciwnym razie roszczenie zostanie odrzucone lub tylko częściowo rozpatrzone.
W ciągu 14 dni od dostawy, wypełnij formularz zwrotu lub wymiany (odpowiednie linki znajdziesz poniżej) lub poinformuj nas e-mailem o chęci odstąpienia od zakupu.
Od razu po przesłaniu formularza, otrzymasz na maila potwierdzenie z kodem reklamacyjnym, który należy napisać na przesyłce wraz z Twoimi danymi. Jeśli nie otrzymałeś/-aś kodu, prosimy o skontaktowanie się z nami drogą mailową.
Przed odesłaniem do nas produktu, koniecznie upewnij się, że rzeczywiście kupiłeś/-aś go w naszym sklepie internetowym.  Aby to zrobić, sprawdź wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia lub fakturę zakupu, którą również otrzymałeś/-aś pocztą elektroniczną. Jeśli wyślesz produkt, który nie jest nasz, nie odpowiadamy za Twój błąd i nie zwrócimy paczki.
Masz 14 dni od powiadomienia nas o chęci zwrotu (drogą mailową lub za pomocą formularza reklamacyjnego) na odesłanie produktu na poniższy adres:
Materiias d.o.o
Palovška cesta 11
1241 Kamnik
Slovenia
Radzimy wysłać produkt listem poleconym z potwierdzeniem wysyłki. W przypadku zagubienia paczki nadal będziemy w stanie rozpatrzyć Twoją reklamację na podstawie dowodu nadania przesyłki.
Koszt wysyłki leży po stronie nadawcy, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
Jak tylko dział reklamacji otrzyma Twoją przesyłkę, nowy produkt będzie wysłany w ramach wymiany lub wartość zakupu zostanie zwrócona na Twoje konto w ciągu 8 dni roboczych.
Lista produktów, dla których odstąpienie od zakupu jest ograniczone lub niemożliwe:
• Skarpetki.
• Środki czyszczące, pasty polerskie itp.: produkty te można zwrócić tylko wtedy, gdy folia ochronna/plomba nie została zerwana lub jeśli nie zostały jeszcze otwarte i użyte.
• Stroje kąpielowe, bielizna, produkty kosmetyczne: ze względów higienicznych nie można zwracać strojów kąpielowych, bielizny i produktów kosmetycznych.
• E-booki: z uwagi na fakt, że e-booki są uznawane za własność intelektualną i w związku z tym nie jest możliwy ich zwrot w formie materialnej (można je pobrać lub skopiować), nie można ich zwrócić ani uzyskać za nie zwrotu pieniędzy. Korzystanie z e-booka skutkuje zrzeczeniem się prawa do odstąpienia od zakupu.
• Zestawy, komplety: częściowy zwrot pojedynczych produktów wchodzących w skład zestawu nie jest możliwy. Wszelkie roszczenia dotyczące zestawów Mystery Box zostaną rozpatrzone i rozstrzygnięte wyłącznie w przypadku zwrotu całej zawartości pudełka.
• Prezenty: nie jest możliwe odstąpienie od zakupu produktów otrzymanych w prezencie.
TYLKO WNIOSKI SPEŁNIAJĄCE WSZYSTKIE POWYŻSZE WARUNKI ZOSTANĄ ROZPATRZONE POZYTYWNIE.
WYMIANA W RAMACH GWARANCJI
Jeśli produkt jest zepsuty lub nie działa prawidłowo, możesz skorzystać z 2-letniej gwarancji, którą objęte są wszystkie urządzenia elektroniczne w naszym sklepie.
Gwarancja nie ma zastosowania w przypadku:
– fizycznych uszkodzeń produktu;
– zużycia przedmiotu wynikającego z normalnego użytkowania;
– wad, które powstały w wyniku niewłaściwego, nieodpowiedniego lub niedbałego użytkowania produktu.
Przedmiot, który chcesz zwrócić, nie może być uszkodzony, musi być odesłany w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu wraz z całym dostarczonym wyposażeniem. W przeciwnym razie roszczenie zostanie odrzucone lub tylko częściowo rozpatrzone.
Wypełnij formularz wymiany pod poniższym linkiem lub poinformuj nas drogą mailową o chęci skorzystania z gwarancji.
Od razu po przesłaniu formularza, otrzymasz na maila potwierdzenie z kodem reklamacyjnym, który należy napisać na przesyłce wraz z Twoimi danymi. Jeśli nie otrzymałeś/-aś kodu, prosimy o skontaktowanie się z nami drogą mailową.
Przed odesłaniem do nas produktu, koniecznie upewnij się, że rzeczywiście kupiłeś/-aś go w naszym sklepie internetowym.  Aby to zrobić, sprawdź wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia lub fakturę zakupu, którą również otrzymałeś/-aś pocztą elektroniczną. Jeśli wyślesz produkt, który nie jest nasz, nie odpowiadamy za Twój błąd i nie zwrócimy paczki.
Masz 14 dni od powiadomienia nas o chęci skorzystania z gwarancji (drogą mailową lub za pomocą formularza reklamacyjnego) na odesłanie produktu na poniższy adres:
Materiias d.o.o
Palovška cesta 11
1241 Kamnik
Slovenia
Radzimy wysłać produkt listem poleconym z potwierdzeniem wysyłki. W przypadku zagubienia paczki nadal będziemy w stanie rozpatrzyć Twoją reklamację na podstawie dowodu nadania przesyłki.
Koszt wysyłki leży po stronie nadawcy, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
Jak tylko dział reklamacji otrzyma Twoją przesyłkę, nowy produkt będzie wysłany w ramach gwarancji w ciągu 8 dni roboczych.
TYLKO WNIOSKI SPEŁNIAJĄCE WSZYSTKIE POWYŻSZE WARUNKI ZOSTANĄ ROZPATRZONE POZYTYWNIE.