Czy mogę mieć więcej niż jedną twarz na jednej parze skarpetek?

Oczywiście! Możesz umieścić do 3 wybranych przez Ciebie twarzy na jednej parze skarpetek. Wybierz tę opcję na stronie produktu. Prosimy pamiętać, że każda dodatkowa twarz wiąże się z niewielką dodatkową opłatą.

W przypadku skarpet z jedną wybraną przez Ciebie twarzą, możesz załadować 1 zdjęcie. W przypadku, gdy zdjęcie zawiera kilka twarzy, prosimy o podanie w uwagach do zamówienia, która z nich ma być nadrukowana.

Do skarpetek z 2 wybranymi przez Ciebie twarzami możesz przesłać 1 lub 2 zdjęcia. Jeśli wgrywasz 1 zdjęcie, upewnij się, że zawiera ono 2 twarze. W przypadku, gdy zdjęcia zawierają więcej niż 2 twarze, prosimy o podanie w uwagach do zamówienia, które z nich mają być nadrukowane.

Dla skarpetek z 3 wybranymi przez Ciebie twarzami możesz przesłać 1, 2 lub 3 zdjęcia. Jeśli załadujesz 1 lub 2 zdjęcia, upewnij się, że zawierają one 3 twarze. W przypadku, gdy zdjęcia zawierają więcej niż 3 twarze, prosimy o podanie w uwagach do zamówienia, które z nich mają być nadrukowane. 

Nie jest możliwe wykonanie skarpetek z więcej niż 3 wybranymi twarzami.

Czy mogę zobaczyć podgląd przed produkcją?

Aby utrzymać szybki czas produkcji i dostawy, nie możemy wysłać Ci podglądu przed produkcją.

W przypadku, gdy nie jesteś zadowolony z otrzymanego produktu, prosimy o wysłanie nam e-maila, a my z przyjemnością zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby to naprawić!

Jeśli masz specjalne życzenia dotyczące zdjęć, prosimy o poinformowanie o tym zespołu w uwagach do zamówienia. Nie gwarantujemy, że będziemy w stanie spełnić Twoje życzenia, ale zrobimy co w naszej mocy.

Jakie zdjęcia są akceptowane?

Im lepsze zdjęcie, tym lepszy będzie efekt końcowy. Postaraj się znaleźć zdjęcia, które są wysokiej jakości — wykonane nowoczesnym telefonem lub aparatem.

Zdjęcia na skarpetki
Spróbuj znaleźć zdjęcie, które ma dobre naturalne oświetlenie i na którym cała twarz (łącznie z uszami) jest widoczna bez żadnych ograniczeń. Najlepiej jest zrobić zdjęcie z przodu, na poziomie oczu lub z profilu.

Zdjęcia na poduszki
Postaraj się znaleźć zdjęcie, które ma dobre naturalne oświetlenie i na którym całe zwierzę (łącznie z uszami) jest widoczne bez żadnych ograniczeń. Najlepiej, gdy zwierzak siedzi, a zdjęcie jest zrobione na poziomie jego oczu.

Czy mogę anulować moje zamówienie?

Proszę wysłać nam e-mail tak szybko, jak to możliwe.

Zamówienia niespersonalizowane
Mogą być odwołane w każdej chwili bez zadawania pytań.

Zamówienia spersonalizowane
Anulowanie zamówienia nie jest możliwe.

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możemy zmienić adres dostawy. Prosimy o wysłanie nam e-maila na adres info@pupso.pl tak szybko, jak to możliwe.