Jakie są wasze warunki zwrotu?

Chcemy mieć pewność, że jesteś w pełni zadowolony z zakupu. 

Produkty niespersonalizowane
W przypadku produktów niespersonalizowanych oferujemy 14-dniową politykę zwrotu pieniędzy bez zadawania pytań. Wystarczy wysłać do nas e-mail na adres info@pupso.pl i otrzymać instrukcje dotyczące zwrotu. 

Produkty spersonalizowane
W przypadku produktów spersonalizowanych nie możemy zaoferować standardowej polityki zwrotu pieniędzy. Jeśli z jakiegoś powodu nie podoba Ci się Twój spersonalizowany produkt, napisz do nas na adres info@pupso.pl, a my zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby to naprawić.

Jak długo trzeba czekać na otrzymanie produktu?

Wszystkie zamówienia bez personalizacji są wysyłane następnego dnia roboczego.

Wszystkie spersonalizowane skarpetki są produkowane i wysyłane w ciągu 3 dni roboczych.
Wszystkie  spersonalizowane poduszki są produkowane i wysyłane w ciągu 3 dni roboczych.
Wszystkie  spersonalizowane koszulki są produkowane i wysyłane w ciągu 5 dni roboczych.

Po tym, jak Twoje zamówienie zostanie wyprodukowane, wyślemy je z wybraną przez Ciebie szybkością.
Zwykły czas dostawy dla standardowej wysyłki wynosi 3-7 dni. Czas ten nie obejmuje czasu produkcji.
Zwykle czas dostawy w przypadku wysyłki ekspresowej wynosi 1-2 dni. Czas ten nie obejmuje czasu produkcji.

Dla szybszego czasu dostawy sugerujemy wybór płatności kartą kredytową lub PayPal przy kasie.

Gdzie jest moje zamówienie?

Po złożeniu przez Ciebie spersonalizowanego zamówienia nasz zespół natychmiast przystępuje do produkcji. Jeśli nie otrzymałeś jeszcze e-maila lub SMS-a z informacją o możliwości śledzenia przesyłki, oznacza to, że Twoje zamówienie jest nadal w produkcji. Jeśli otrzymałeś wiadomość e-mail z informacją o śledzeniu, kliknij otrzymany link, aby zobaczyć lokalizację zamówienia.

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, wyślij nam e-mail na adres info@pupso.pl. Proszę podać swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia.